1. Podręczniki dla dzieci zostaną zamówione przez szkołę i wręczone dzieciom w pierwszych dniach roku szkolnego. Rodziców prosimy o zakup podręcznika do religii. Tytuł podręcznika dostępny jest w Szkolnym Zestawie Podręczników na szkolnej stronie.
2. Listy dzieci z podziałem na klasy będą dostępne 25 sierpnia b.r., na szkolnej stronie, po godz. 15-tej.
3. Lista najważniejszych dodatkowych materiałów do zakupienia –
Wyprawka pierwszoklasisty:
- worek ze strojem na zajęcia ruchowe: biała koszulka, ciemne spodenki, skarpetki na zmianę, obuwie sportowe z jasną podeszwą,
- zeszyty 16-kartkowe w kratkę, 2 zeszyty 16-kartkowe w linie (zielona lub czerwona liniatura pomocnicza),
- 1 zeszyt A4 w kratkę,
- 1 zeszyt A4 w trzy linie (zeszyt do nauki pisania),
- 2x blok techniczny biały format A-4 oraz A-3,
- 2x blok techniczny kolorowy format A-4 oraz A-3,
- 2x blok rysunkowy kolorowy A-4,
- ryza białego papieru ksero,
- ryza kolorowego papieru ksero (w nim kolory: zielony, pomarańczowy, niebieski, żółty),
- papier kolorowy ( wycinankowy )
- bibuła czerwona, zielona, niebieska, biała, czarna, żółta i pomarańczowa,
- farby plakatowe,
- kubek na wodę (z blokadą wylania),
- zestaw pędzelków różnej grubości,
- piórnik: kredki ołówkowe, 2 kleje w sztyfcie, nożyczki z zaokrąglonymi końcówkami, pastele ),
- linijka, gumka, temperówka, 2 ołówki miękkie (HB),
- plastelina – minimum 8 kolorów,
- taśma klejąca,
- teczka z gumką A4
- worek na zmienne obuwie, a w worku: zmienne obuwie, awaryjne ubranie (koszulka, spodnie),
- paczka chusteczek mokrych, suchych oraz ręcznik papierowy,
- bidon na wodę – podpisany niezmywalnym flamastrem,
- tornister mieszczący format A-4.
Wszystkie rzeczy prosimy podpisać imieniem i nazwiskiem dziecka.
Pozostałe potrzebne materiały zostaną z Państwem ustalone we wrześniu, na zebraniu.
4. Na szkolnej stronie, na początku sierpnia, pojawi się dla Państwa informacja dotycząca możliwości ubezpieczenia dziecka.
5. Zajęcia w szkole będą odbywały się na dwie zmiany, a dzieci będą mogły pozostawać na zajęciach świetlicowych. Przypominam, że termin składania kart zapisu upływa 10 lipca. W wyjątkowych sytuacjach, można dosłać kartę (skan) na adres mailowy szkoły.
6. W nowym roku szkolnym dzieci będą mogły w szkole spożywać ciepły posiłek (II danie). Deklaracje będzie można złożyć na początku września, a decyzje podejmiecie Państwo po otrzymaniu planów lekcji.
7. Prosimy o dostarczenia do sekretariatu zdjęć dzieci do wyrobienia legitymacji szkolnych (można już po 16 sierpnia).
8. Proszę również do dostarczanie dokumentów (jeśli takie są) opinii i orzeczeń otrzymanych z poradni psychologiczno – pedagogicznych.
Mamy nadzieję na tradycyjne rozpoczęcie roku szkolnego, o którym stosowna informacja pojawi się na szkolnej stronie w ostatnim tygodniu sierpnia.
Życzymy spokojnych i bezpiecznych wakacji.