Informacje dotyczące klas pierwszych w roku szkolnym 2021/2022

1. Podręczniki dla dzieci zostaną zamówione przez szkołę i wręczone dzieciom w pierwszych dniach roku szkolnego. Rodziców prosimy o zakup podręcznika do religii. Tytuł podręcznika dostępny jest w Szkolnym Zestawie Podręczników na szkolnej stronie.

2. Listy dzieci z podziałem na klasy będą dostępne 25 sierpnia b.r., na szkolnej stronie, po godz. 15-tej.

3. Lista najważniejszych dodatkowych materiałów do zakupienia –

Wyprawka pierwszoklasisty:

  • worek ze strojem na zajęcia  ruchowe: biała koszulka, ciemne spodenki, skarpetki na zmianę, obuwie sportowe z jasną podeszwą,
  • zeszyty 16-kartkowe w kratkę, 2 zeszyty 16-kartkowe w linie (zielona lub czerwona liniatura pomocnicza),
  • 1 zeszyt A4 w kratkę,
  • 1 zeszyt A4 w trzy linie (zeszyt do nauki pisania),
  • 2x blok techniczny biały format  A-4 oraz A-3,
  • 2x blok techniczny kolorowy format  A-4 oraz A-3,
  • 2x blok rysunkowy kolorowy A-4,
  • ryza białego papieru ksero,
  • ryza kolorowego papieru ksero (w nim kolory: zielony, pomarańczowy, niebieski, żółty),
  • papier kolorowy ( wycinankowy )
  • bibuła czerwona, zielona, niebieska, biała, czarna, żółta i pomarańczowa,
  • farby plakatowe,
  • kubek na wodę (z blokadą wylania),
  • zestaw pędzelków różnej grubości,
  • piórnik: kredki ołówkowe, 2 kleje w sztyfcie, nożyczki z zaokrąglonymi końcówkami, pastele ),
  • linijka, gumka, temperówka, 2 ołówki miękkie (HB),
  • plastelina – minimum 8 kolorów,
  • taśma klejąca,
  • teczka z gumką A4
  • worek na zmienne obuwie, a w worku: zmienne obuwie, awaryjne ubranie (koszulka, spodnie),
  • paczka chusteczek mokrych, suchych oraz ręcznik papierowy,
  • bidon na wodę – podpisany niezmywalnym flamastrem,
  • tornister mieszczący format A-4.

Wszystkie rzeczy prosimy podpisać imieniem i nazwiskiem dziecka.

Pozostałe potrzebne materiały zostaną z Państwem ustalone we wrześniu, na zebraniu.

4. Na szkolnej stronie, na początku sierpnia, pojawi się dla Państwa informacja dotycząca  możliwości ubezpieczenia dziecka.

5. Zajęcia w szkole będą odbywały się na dwie zmiany, a dzieci będą mogły pozostawać na zajęciach świetlicowych. Przypominam, że termin składania kart zapisu upływa 10 lipca. W wyjątkowych sytuacjach, można dosłać kartę (skan) na adres mailowy szkoły.

6. W nowym roku szkolnym dzieci będą mogły w szkole spożywać ciepły posiłek (II danie). Deklaracje będzie można złożyć na początku września, a decyzje podejmiecie Państwo po otrzymaniu planów lekcji.

7. Prosimy o dostarczenia do sekretariatu zdjęć dzieci do wyrobienia legitymacji szkolnych (można już po 16 sierpnia).

8. Proszę również do dostarczanie dokumentów (jeśli takie są) opinii i orzeczeń otrzymanych z poradni psychologiczno – pedagogicznych.

Mamy nadzieję na tradycyjne rozpoczęcie roku szkolnego, o którym stosowna informacja pojawi się na szkolnej stronie w ostatnim tygodniu sierpnia.

Życzymy spokojnych i bezpiecznych wakacji.

Przejdź do treści